Saturday, October 17, 2009

AMARAN!!! - copy dari http://raulzaidi.blogspot.com

AMARAN!!! - copy dari http://raulzaidi.blogspot.com - ala, author yang sama juga ba....just tujuan kongsi2


Okay, simple kan citer. suatu hari Mohd Nooriman telah meminta Ag Sharole untuk membelikannya mi segera,contohnya maggi.

Namun, Ag Syahrole sangatlah hensem dan bijaksana telah membeli mi segera yang expired...sejak bulan Ogos pulak tu!! Gambar bukti tidak sempat aku amik, sebab....suda kena buang tu mi segera....tapi, sempat juga la aku dan lain2 termakan dan memakan mi segera yang expired tu....




Si hensem lagi bijaksana itu tidak menyimpan resit lagi....pergh, xda bukti la. dia beli di Milim*wa. eh,censored.

TETAPI,


aku telah terfikir untuk menyerbu semula premis itu, so suatu petang setelah aku bermain bola sepak, aku bawa MOhd Hafidz Zainuddin untuk berangkat sekali.

Sesampainya d sana, ada pulak budak KDPM Kemas..jangan senyum,nanti abg2 tergoda.hahaha
Kami selanjutnya ke dalam, dan check samada ada lagi mi segera itu....rupa2nya....xda suda....bijak juga Milim*wa ni...main tapuk2 ar...



Ops, aku tengah selongkar2 jumpa suda....expired 26092009!! lebih kurang 2mggu ar suda!! Ada gambar ni aku amik.tapi xda video.kenapa? sebab pekerja ppuan tu duk ushar kami. tau la kami ni macho dan berbadan sasa, tapi jangan ushar gtu dik, abg ni pemalu. lagipun, kami risau kalau mengambil video itu akan mencabuli peraturan Milim*wa itu sendiri...karang kena cekup oleh guard tua lagi best ditendang itu....

So,kepada mereka2 yang ingin membeli di Milim*wa itu, berhati2 la..... premis yang mana? kan ada aku letak map tu....


 Moderator SLaSH

0 comments:

Post a Comment

FIRESNAIL's BLoG © 2008. Free Blogspot Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is Edited and brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates