Sunday, October 4, 2009

Kenduri arwah d rmh Malim @ Tmn Perdana 4 Okt 2009 1330

Ok, inilah post pertama untuk update aktiviti FiReSNaiL®

Pada pukul 12 tghari aku menerima sms drpd pengerusi FiReSNaiL®,
pukul 1 ada kenduri d rmh c malim,bw kawan2 yg lain.
Langkah yg bijak kerana ketika itu aku baru smpi d parking space asrama.
Yang x bestnya,itu akan clash dgn jadual aku, namun dgn kebijaksanaan aku dalam berpolitik,dapat la aku extend kjp untuk menghadiri kenduri itu.

Setting punya setting, aku juga yg sampai dahulu...mulianya aku menepati masa. Tapi kuyak juga sebab aku x sure mana rumah c malim, krg masuk open house org lain,terpaksa aku tukar nama aku pg Mohd Azzezan.bekas hero remaja,sapa x kenal.




Then, berikut antara gambar2 yg dpt aku amik, photographer rasmi belum dilantik lagi,apa punya slow la encik pengerusi.hehe.provoke aja

lebih kurang pukul 130-140 maka sampai la ahli2 FiReSNaiL yg berkesempatan menghadirkan diri. kami disambut oleh malim sendiri termasuk lah ibunya yg mempelawa kami makan. sedap juga daging masak kicap tu,x liat, mudah dimakan,mcm mo tambah lagi,tp i segan.


scene 1
Ketibaan



 
 Scene 2
No komen...kecewa aku dgn pose dorg ni
 

 
Scene 3
Melantak 


 
Scene 4
Melantak 2
 

 
 Scene 5

 Melantak 3



 
MALIM 
 

 
Scene 6
Melantak 4 
 



Scene Last
Pengerusi makan 2nd round
X boleh komplen pengerusi makan 2nd round sebab dia bertahlil 2 round wo...





                                                                


                                                                                 Ngantuk suda,


                                                                                      SLaSH


 




 

2 comments:

G-janFS said...

woho...ini kawan ko pnya gambar mana a??..aku tgu ko melantak pun buli tahan bha..hahha...anyway thanx yg utk geng yg sua p kenduri arwah beliau c malim tu..nti ada knduri g dtg la k..umwaaH!!..

epa_is_fred said...

bagus skali!! :D

Post a Comment

FIRESNAIL's BLoG © 2008. Free Blogspot Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is Edited and brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates